• ‎−10%
شیمی و تکنولوژی جامع روغن های خوراکی

شیمی و تکنولوژی جامع روغن های خوراکی

153,000 تومان 170,000 تومان -10%
بدون مالیات

 

کتاب« شیمی و تکنولوژی جامع روغن‌های خوراکی » تألیف: دکتر رضا فرهمندفر و دکتر مریم اثنی‌عشری توسط انتشارات آییژ به چاپ رسیده است.

اهداف و ویژگی‌های این به صورت ذیل می‌باشد:

1. روغن‌ها و چربی‌های خوراکی را می‌توان به دو دسته گیاهی و حیوانی تقسیم کرد که با توجه به تولید کم این ترکیبات از حیوانات؛ روغن‌ها و چربی‌های گیاهی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، لذا تاکید اصلی این بر (روغن‌ها و چربی‌های گیاهی) است.

2. ارائه یک خودآموز جامع به زبانی ساده و به دور از پیچیدگی‌های معمول کتاب‌های روغن به‌طوری که دانشجو قدم‌به‌قدم با آن همگام شود لذا به دانشجویان توصیه می‌شود که این کتاب را به ترتیب فصول تنظیم شده مورد مطالعه قرار دهند.

3. بررسی منتخب سوالات سال‌های مختلف دروس شیمی مواد غذایی (مبحث روغن‌ها) و تکنولوژی روغن‌ها و چربی‌های خوراکی آزمون‌های کارشناسی ارشد، همچنین باید این نکته را یادآور شد که در این کتاب، سوالات با عناوین کارشناسی ارشد سراسری (مهندسی کشاورزی)، کنترل کیفی (علوم پزشکی) و آزاد به مخاطب ارائه می‌گردد.

4. ارائه دقیق این مطلب که در هر فصل چه سوالاتی از کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی آمده، همچنین بیانگر آن است که از کدام مطلب و نکته و آن هم چندبار در کنکور استفاده شده که به تبع اهمیت آن مطلب و نکته را برای ما آشکار می‌سازد.

5. جدول‌ها و شکل‌های موجود در متن کتاب بسیار مهم می‌باشند و می‌توانند در فهم مطالب بیان شده موثر واقع شوند. علاوه بر این، در کنکورهای کارشناسی ارشد صنایع غذایی شاهد آن هستیم که به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این جدول‌ها و شکل‌ها سوال‌های جالبی طرح می‌گردد.

6. به کلمات انگلیسی زیرنویس شده در هر فصل کاملا توجه کنید، چون این کلمات کلیدی می‌توانند بیش از پیش شما را در خواندن کتاب‌های مرجع انگلیسی و همچنین کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی یاری دهند.

7. با ارائه کلمه (یادآوری) خواستیم این مطلب را یادآوری کنیم که این نکته را قبلا بیان کردیم ولی به دلیل تسهیل کار خواننده، آن را دوباره ذکر کردیم.

مولف
دکتر رضا فرهمندفر ، دکتر مریم اثنی عشری
ناشر
انتشارات آییژ
سال چاپ
1399
شابک
9789649705873
وزن
450
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحه
312
بدون دیدگاه
محصول به لیست علاقه مندی اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد

با پذیرش کوکی میتوانید تجربه بهتری در فروشگاه ما داشته باشید.